Erasmus Halmstad - Reisverslagen van Kay van Schie - WaarBenJij.nu Erasmus Halmstad - Reisverslagen van Kay van Schie - WaarBenJij.nu
Erasmus Halmstad

Voor mijn opleiding Bedrijfseconomie aan de HvA doe ik mijn minor in Halmstad, Zweden.

Recente Reisverslagen:

04 Februari 2016

Living the life

26 Januari 2016

First week (for my English speaking followers)

25 Januari 2016

Eerste week in Zweden
Kay

Voor 5 maanden zit ik in Halmstad, Zweden om mijn minor te doen voor mijn opleiding. 5 maanden om het Zweedse studentenleven te ontdekken, nieuwe mensen te leren kennen, een nieuwe omgeving te verkennen en natuurlijk ook af en toe nog wat studeren :)

Actief sinds 25 Jan. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3531

Voorgaande reizen:

15 Januari 2016 - 05 Juni 2016

Erasmus Halmstad

Landen bezocht: